And You And I...

Friday, February 03, 2006

اولین تجربه

خب چیه من هم فارسی مینویسم
دیروز(پنج شنبه) قرار شد واسه خاله ام کامپیوتر ببندم ؛ یعنی قرار بود ولی دیروز رفتم دنبالش .باخیال راحت پاشدیم رفتیم ولیعصر مرکزکامپیوتر ایران..گفتیم خب قرار نیست که سیستم خف باشه واسه همین رفتیم یه مغازه وبا خیال راحت سفارش دادیم :مونیتور سامسونگ ؛ سی پی یو اینتل 2.5؛مادربورد گیگا وهمین جورتا آخر..خودت بودی دیدی که همه چیز رو با کلی ضمانت وازاین حرفا گرفتم ازکجا می دونستم این جوری میشه
بعد بستن با خیال راحت روشن کردم ؛بوق ممتد زد یعنی که "من مشکل داشته بیدم"(آره بابا کامپیوترش برره ای بود!!!) من هم شصتم
خبردار شد که رم شله ؛ چون موقع جا زدن بد جا رفت....دستم روبردم که رم رو جابزنم که چشمت روزبد نبینه
جزززززززت....(صدای جرقه!!!) وبعد هم یک بوی آشنا...سوختگی مدار الکترونیکی!!!مامااااااااااااااان ن ن ن ن ن ن
میدونی این بو یعنی چی ؟؟؟یعنی کامپیوترروشن نمی شه , یعنی مادربورد سوت ؛ یعنی 54 هزار تومن از حیب مبارک خرج بشه تا همه چی برگرده سرجاش...آخه بز مگه هزار بار نگفتم که یک دقیقه ازخاموش شدن بذار بگذره بعداز اینکه خازن ها بارشون روتخلیه کردن دست بزن به مدار ...ای بمیری توکه زبون آدم(آدم؟؟؟جدا دارم با این کلمه مشکل پیدا می کنم خدا بگم چی کارت نکنه نیوشمند ) نمی فهمی
کمک !!!!امین به دادم برس کجایی؟؟؟اون موبایل بی صاحاب رو جواب بده...آخیش خونه ست
کامپیوتر روبردم خونه ...امین کلی بافیش هاش وررفت وآخرش اهم متر رو آورد
عبورهیچ جریانی رو نشون نمیده ATX Power Port
میدونی یعنی چی ؟؟؟ یعنی پاور سوخته یعنی (به احتمال زیاد) مادربورد سالمه یعنی من نجات یافتم...هووووررررراااااااا
دیروزفهمیدم چرا داداشم مدت هاست واسه فک وفامیل کامپیوتر نمی بنده ؛مونده هنوز من به اون تجربه (یا به طوردقیقتر بی نیازی از این کارا!!!) برسم

2 Comments:

Post a Comment

<< Home